FANDOM

Święto uchwalone po alarmującym raporcie Organizacji Parafii Zjednoczonych n.t przyrostu naturalnego.

Geneza Edytuj

31 maja 1875 roku cały świat dowiedział się, że od 9 lat ludzkość odnotowuje ujemny przyrost naturalny. 1 czerwca 1875 roku zostało opublikowane wezwanie Ekonomika III zachęcającego księży do zwiększania ilości urodzin wszelkimi możliwymi sposobami. Ustalono nawet nagrodę - zwolnienie z podatku Łatykańskiego dla parafii, gdzie wskaźnik się podwoił. Ksiądz mógł zaniechać ściągania podatku od płodnych wiernych lub jeśli osobiście był zaangażowany w tworzenie ciąż - zatrzymać podatek dla siebie.

Obchody Edytuj

Od 1977 gdy wskaźniki urodzin poprawiły się na tyle, że przyrost naturalny znowu osiąga wartości dodatnie świętowanie coraz mniej koncentruje się na tworzeniu ciąż a coraz bardziej na zabawie z dziećmi. Dzieci jest coraz więcej a dobra zabawa powoduje, że chętniej dołączą one do organizacji ministrantów i małych dewotek.

Herezje Edytuj

W niektórych parafiach xioncowie próbują sztucznie zawyżać wskaźniki dopuszczając się pogańskiego in vitro.

Relikwie powiązane Edytuj

lalka

Samochodzik z klocków

Więcej z Fandomu

Losowa wiki