FANDOM

Handel w grze pozwala kupować lub sprzedawać relikwie za C$ lub odpusty od papiestwa i/lub innych graczy.

Handel z Papiestwem Edytuj

Relikwie od papierstwa można kupić w zakładce Relikwie [1]. Z reguły w tym miejscu dostępnych jest bardzo mało relikwii. Są one bowiem dość szybko wykupywane przez graczy. Większość relikwii od Papiestwa można kupić za C$ lub odpusty. Zakup od Papiewstwa nie jest obarczony ryzykiem oszustwa (nieotrzymania relikwii mimo uiszczenia zapłaty).

Aby odsprzedać relikwię Papiestwu należy przejść do zakładki "relikwie w parafii" [2], odnaleźć relikwię do sprzedania, kliknąc na niej i wybrać "sprzedaj za ... ". Sprzedaż papiestwo jest natychmiastowa. C$ są natychmiast dopisywane do konta gracza (o ile ma jeszcze na nie wolne miejsce w parafii).

Handel z innymi graczami Edytuj

Handel w parafia.biz
Handel z innymi graczami pozwala na wymianę relikwii na C$. (Nie ma oficjalnej możliwości handlu za odpusty). Zakup relikwii od innego gracza odbywa się w zakładce [Relikwie]. Najpierw gracz musi znaleźć interesującą go relikwię a następnie po jej kliknięciu wybrać cenę po jakiej ją kupi. Nie ma obowiązku zakupu po najniższej cenie. Zakup taki również nie jest obarczony ryzykiem oszustwa. Zakupiona relikwia natychmiast jest dopisywana do parafii kupującego a jego zasoby C$ odpowienio zmniejszane. Praktyka gry pokazuje, że ceny relikwii oferowanych przez Wolny Rynek są bardzo zawyżone i nie osiągalne dla początkujących graczy.

Aby sprzedać relikwię należy przejśc do zakładaki "relikwie w parafii" [3], odnaleźć relikwię do sprzedania, kliknąc na niej i wybrać "sprzedaj na rynku". Relikwia pojawi się wtedy na Wolnym Rynku i będzie czekać aż jakiś gracz ją kupi lub sprzedający wycofa swoją ofertę. Wystawienie relikwii na Wolnym Rynku wymaga uiszczenia jednorazowej opłaty. Jeśli transakcja dojdzie do skutku to pieniądze nie trafiają bezpośrednio do gracza ale czekają na niego bezpiecznie w Banku.

Aby sprzedać relikwię konkretnemu graczowi należy przy sprzedaży wpisać jego nick. Taka transakcja kosztuje dodatkowo 1 odpust ale nie wymaga uiszczenia opłaty za wystawienie relikwii.

Jeśli relikwia nie zostanie sprzedana, to po 24 godzinach można zacząć z niej korzystać (wycofać z Wolnego Rynku) lub nadal czekać na potencjalnego klienta.

Handel obarczony ryzykiem Edytuj

W grze istnieje nieformalna możliwość (umówienie się graczy) na zakup relikwii za odpusty. Jest to zwykła umowa między graczami (ja ci sprzedam relikwię za C$ a ty mi dodatkowo prześlesz kod na odpusty. Taka umowa jest obarczona dużym ryzykiem oszustwa a administracja gry wtedy nie pomaga. Podobnie dzieje się w gdy gracze umawiają się na zakup relikwii w pakietach. Sprzedający obiecuje wtedy, że gdy kupujący kupi od niego kilka słabszych relikwii (i da mu zarobić) to na koniec sprzeda dodatkową i najważniejszą dla kupującego relikwię.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki