FANDOM

Odpusty są dodatkową walutą w grze. Ich używanie nie jest obowiązkowe ale ułatwia a w szczególności przyspiesza rozgrywkę.

Ułatwienia za odpusty Edytuj

Odpusty
  • Natychmiastowe zakończenie wznoszenia kolejnego poziomu budynku
Standardowo gracz musi odczekać aby kolejny poziom budynku zaczął działać. Im wyższy poziom budynku jest wznoszony tym dłużej to trwa. Zużycie 5 odpustów pozwala zakończyć budowanie natychmiast.
Standardowo gracz musi odczekać aby kolejny poziom McOpłatka i McMagazynu zaczął działać. Im wyższy poziom jest wznoszony tym dłużej to trwa. Koszt natychmiastowego zakończenia budowania również wzrasta z poziomem tych budowli
  • Dodanie kolejnego poziomu sejfu
Zamiast płacić C$ za podniesienie o 1 poziom sejfu można zużyć 10 odpustów.
Odpusty pozwalają na zakup relikwii, których gracz nie może kupić z powodu zbyt małej pojemności parafii. Zdarzają się również relikwie dostępne jedynie za odpusty (np: Cudowna Zamiana), które służą do wymiany odpustów na C$.
Jeśli gracz chroni swoje wojsko na pielgrzymce to zamiast czekać do ich powrotu może kosztem 1 odpustu mieć ich dostępnych natychmiast.
  • Wysłanie relikwii do wskazanego księdza i ominięcie opłaty za wystawienie relikwii.
Kosztem 1 odpustu można sprzedać relikwię wybranemu graczowi. W tej sytuacji nie jest też pobierana opłata za wystawienie relikwii na Wolnym Rynku.
Standarowo gracz może codziennie kupić do 10 losów w Ruletce Czarownic. Każdy wydany odpsut zwiększa ten limit o 10. )Odpusty zwiększają jedynie limit zakupów a losy trzeba kupić w normalny sposób.)
Zamiast płacić za przyjęcie nowego Wikarego (w dużych parafiach jest to bardzo kosztowne) można zużyć 10 odpustów. (Odpusty nie zwiększają limitu Wikarych.)
Kosztem 1 odpustu można uzupełnić do maksimum każdą z tych cech (jedną na raz).
Kosztem 10 odpustów można zresetować przydzielone punkty doświadczenia w zakładce dashboard.

Zdobywanie odpustów Edytuj

  • Zakup
Odpusty można kupić za pomocą usługi DotPay lub wysyłając SMS Premium. Szczegóły w zakładce Premium gry.
  • Konkursy
Czasami admnistratorzy umieszczają darmowy kod promocyjny na 10 odpustów na fanpagach (Facebook lub Google+)
  • Program partnerski
    Poleceni

    Program partnerski

Odpusty można też uzyskać jeśli kupi je gracz, który zarejestrował się w grze z naszego polecenia. Szczegóły na stronie gry.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki