Po rejestracji i zalogowaniu w grze najlepiej wykonać quest Dobry Start. Tłumaczy on co powienien zrobić gracz. Jeśli jeszcze nie założyłeś konta to skorzystaj z poniższych wskazówek:

  • Zdobywanie C$

Przede wszystkim potrzebujesz C$, czyli growej gotówki. Na początku gracz dostaje 1000 C$. To niewiele. Na szczęście dzięki questom można jej pozyskać więcej. Przejdź w grze do zakładki Questy i wybierz sobie taki, w którym nagrodą jest kasa. Pohamuj się jednak i nie zbieraj więcej niż pojemność parafii, bo nadmiar pieniądzy przepadnie.

  • Przygotowania dla wojska

Aby twoje wojsko nie uciekło na obiad w ciągu 5 min musisz zapewnić im strawę w parafii. W tym celu zbuduj przynajmniej po 1 poziomie McOpłatek i McMagazyn. Są on dostępne w zakładce Opłatki.

  • Rekrutowanie wojska

Jeśli masz już wsparcie logistyczne to zbuduj sobie armię - zakładka Siły Zbrojne. Wierni w parafii czekają abyś zamienił ich w ministrantów lub małe dewotki. W tym momencie powinieneś mieć na tyle dużo pieniędzy aby je zrekrutować i kogoś zaatakować. Przejdź do zakładki Walka i wybierz sobie przeciwnika. Jeśli nie masz wielkiego pecha to wygrasz i zyskasz kilka tysięcy C$ i być może niechronioną relikwię. Jeśli jesteś pechowcem to trafisz przegrasz i stracisz część wojska i C$. Każda walka zużyje po 10 punktów zdrowia i energii.

  • Budowanie

Jeśli dorobiłeś się na walkach lub w inny sposób to pora coś zbudować. W zakładce Budynki będziesz mógł coś wybrać. Budowanie zużywa energię i C$. Nie martw się na początku kariery masz jeszcze spore zapasy optymizmu, z których możesz czerpać. Z kasą jest trochę gorzej, ale przecież może ją zbrojnie zabrać innym graczom. To już umiesz.

  • Zadobywanie doświadczenia

Za walki i rozwiązywanie questów będziesz dostawał punkty EXP. Nie spiesz się z ich zbieraniem. Im szybciej je zdobywasz tym szybciej spotkasz się z graczami, którzy zdążyli się już okopać w swoich parafiach. Z drugiej strony przejście na wyższy poziom otwiera przed tobą nowe możliwości – walki, questów, budowania.

  • Relikwie i Sejf

Po zakończeniu wszystkich zadań z większości questów (np: Dobrego Startu) dostaniesz swoja pierwszą relikwię. Aby mieć pewność, że nikt ci jej nie zabierze trzeba ją schować do sejfu. Sejf można zbudować w zakładce o nazwie Sejf. Potem trzeba przejść do zakładki Relikwie w parafii i kliknąć na ikonę relikwii. Wtedy pojawi się możliwość schowania jej do sejfu (o ile jest w nim jeszcze wolne miejsce).

Więcej z Fandomu