FANDOM

Quest
Każdy z graczy ma do dyspozycji Questy czyli zestawy zadań, które może wykonywać. Większość questów opowiada satyrczną historię luźno nawiązując do wydarzeń w realnym świecie. Niektóre questy są przygotowane tylko na potrzeby graczy (np: questy dodające C$).

Questy skłdają się z zadań. Ukończenie wszystkich zadań powoduje automatyczne zaliczenie questu i przesłanie do gracza nagrody głównej - relikwii. (Niektóre questy nie mają nagrody głównej). Najczęściej aby wykonać dane zadanie trzeba zużyć określoną ilość energii, zdrowia, C$. Niektóre zadania wymagają posiadania jakiejś relikwii. Skończenie zadania polega na kliknięciu odpowiedniej liczby razy w przycisk Wykonaj. Czasem można przy tym zarobić kilka C$ lub punkty XP.

Rodzaje Questów Edytuj

Mamy Questy Stałe oraz Questy Czasowe.

Questy Stałe nie mają określonego czasu trwania. Więc nie ma potrzeby aby się spieszyć podczas ich wykonywania.

Questy Czasowe - mają określony czas trwania. Tutaj należy się spieszyć. Gdyż quest kończy się automatycznie i później może nie być okazji aby go dokończyć.

Widoczność Questów Edytuj

Wszystkie questy dostępne dla gracza są widoczne w zakładce questów. Quest jest niewidoczny dla gracza jeśli:

1. Go ukończył.

2. Poziom gracza jest zbyt niski.

3. Nie wykonał innego niezbędnego questu.

4. Czas na wykonanie questu minął (dotyczy jedynie questów czasowych).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki