FANDOM

Siły Zbrojne to jednostki, które można wykorzystać do obrony własnej parafii przed zakusami innych księży lub do ataków na inne parafie.

Rodzaje Sił Zbrojnych Edytuj

Wyróżniamy dwa podstawowe rodzaje Sił Zbrojnych:

Jednostki ofensywne Edytuj

W skład jednostek ofensywnych (mają większe bonusy do ataku niż do obrony) wchodzą:

  • Ministranci
  • Lektorzy
  • Organiści

Jednostki defensywne Edytuj

W skład jednostek defensywnych (mają większe bonusy do obrony niż do ataku) wchodzą:

  • Małe Dewotki
  • Babcie Moherowe
  • Gospodynie Proboszcza

Podział ten jest również wspierany bonusami od relikwii. Większość relikwii oddziałujących na jednostki ofensywne przyznaje im bonusy do ataku. Większość relikwii oddziałujących na jednostki defensywne przyznaje im bonusy do obrony.

Rekrutacja Sił Zbrojnych Edytuj

Rekrutować można jedynie ministrantów i małe dewotki. Za każdym razem nie więcej niż aktualna liczba wiernych w parafii (system gry wymusza pozostawienie 10 wiernych w parafii - nie można rekrutować więcej). Gra pozwala rekrutować wielokrotnie - jedynym ograniczeniem jest obecność co najmniej 11 wiernych w parafii.

Rekrutacji lepszych jednostek dokonuje się przez szkolenie ministrantów (na lektorów), lektorów (na organistów), małych dewotek (na babcie moherowe) i babci moherowych (na gospodynie proboszcza). Podczas szkolenia 90% szkolonych jednostek ginie a 10% awansuje. Rekrutacja i szkolenie kosztują odpowiednią ilość C$ i wykonywane są natychmiastowo.

Utrzymanie Sił Zbrojnych Edytuj

Tak jak każda armia to i parafialne siły zbrojne są kosztowne w utrzymaniu. Aby nie uciekły trzeba im stale zapewniać opłatki i C$.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki