FANDOM

Statystyki
Istnieją 3 oficjalne statystyki oraz 2 nieoficjalne. Podsumowują one dokonania graczy i/lub porównują ich dokonania w grze.

Statystyki oficjalne Edytuj

Oficjalne statystyki pokazują ile gracz zdobył doświadczenia, ile stoczył walk i ile z tego było wygranych oraz ile relikwii zdobył w walce.

  • Od początku

To ranking graczy wg zobytego przez nich doświadczenia. Wszystkie statystyki uwzględniają dorobek gracza od początku gry.

  • Ostatni Miesiąc

To ranking graczy wg stoczonych przez nich walk. Wszystkie statystyki uwzględniają dorobek gracza z ostatniego miesiąca.

  • Ostatni Tydzień

To ranking graczy wg stoczonych przez nich walk. Wszystkie statystyki uwzględniają dorobek gracza z ostatniego tygodnia.

Statystyki nieoficjalne Edytuj

Statystyki nieoficalne zawarte są w Nieoficjalnym Rankingu Bitewnym i Ekonomicznym. Ranking ten uwzględnia dużo więcej dokonań gracza ale nie ma opcji automatycznego porównywania się z innymi graczami.

  • Ranking ekonomiczny

Uwzględnia C$ wydane na budynki, siły zbrojne, sejf, wikarych oraz posiadane C$. Nie uwzględnia C$ wydanych na relikwie ale uzględnia ich ilość.

  • Ranking bitewny

Uwzględnia ilość bitew stoczonych i wygranych oraz ilość zdobytych w walce relikwii Wyniki z arkusza były brane pod uwagę w konkursie ZADEK.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki