Walka jest jednym z podstawowych elementów gry. Porządny ksiądz nie omija okazji do walki. Porządny ksiądz nie walczy sam ale staje z tyłu i obserwuje jak walczą jego służby kościelne. W razie porażki zwala na nie winę. W razie wyganej zabiera trofea dla siebie.

Aby móc walczyć gracz potrzebuje wojska (służb kościelnych). O ile możliwe jest bronienie się bez wojska o tyle atak wymaga już przynajmniej 1 jednostki (oprócz samego księdza). Atakowanie zawsze zużywa po 10 punktów zdrowia i energii. Obrona część (sporą) zdrowia.

Ograniczenia w walce Edytuj

Walka w parafia.biz
  • Gracz może atakować innego księdza maksymalnie 5x w ciągu 24h
Naruszeniu tego limitu powoduje zakaz ataku na tego księdza przez kolejne 24h.
  • Można atakować graczy różniących się maksymalnie o 7 poziomów
Gra nie pozwoli na atakowanie zbyt słabych ani zbyt mocnych graczy. Czasami administratorzy wprowadzają okresowe zmiany tego limitu np: Godzina W.
  • W zakładce walka widoczni są tylko gracze różniący się maksymalnie o 4 poziomy
Graczy różniący się o 5-7 poziomów trzeba szukać inaczej np: przez statystyki gry.
  • Nie można atakować gracza, który ma mniej niż 10 punktów zdrowia
Jako, że zdrowie przyrasta co 5 min w większości wypadków wystarczy odczekać ten czas aby móc zaatakować wyczerpanego gracza.

Wynik walki Edytuj

Wynik walki zależy od wartości bojowej jednostek, ich składu, wartości bojowej samego księdza oraz szczęścia. Po zakończeniu walki gracz otrzymuje raport, w którym napisane jest ile zginęło wojska oraz jakie straty/zyski przyniosła walka.

Więcej z Fandomu