FANDOM

Handel na Wolnym Rynku Edytuj

Handel na wolnym rynku opiera się na interakcji z innymi graczami. Pozwala na wymianę relikwii na C$. (Nie ma oficjalnej możliwości handlu za odpusty). Zakup relikwii od innego gracza odbywa się w zakładce [Relikwie]. Najpierw gracz musi znaleźć interesującą go relikwię a następnie po jej kliknięciu wybrać cenę po jakiej ją kupi. Nie ma obowiązku zakupu po najniższej cenie. Zakup taki również nie jest obarczony ryzykiem oszustwa. Zakupiona relikwia natychmiast jest dopisywana do parafii kupującego a jego zasoby C$ odpowiednio zmniejszane. Ważne: Po zakupie najlepiej od razu schować relikwię do sejfu, aby nie stracić jej w wyniku ataku.

Praktyka gry pokazuje, że ceny relikwii oferowanych przez Wolny Rynek są bardzo zawyżone i nie osiągalne dla początkujących graczy.

Aby sprzedać relikwię na Wolnym Rynku należy przejść do zakładki "relikwie w parafii" [1], odnaleźć relikwię do sprzedania, kliknąć na niej i wybrać "sprzedaj na rynku". Relikwia pojawi się wtedy na Wolnym Rynku i będzie czekać aż jakiś gracz ją kupi lub sprzedający wycofa swoją ofertę. Wystawienie relikwii na Wolnym Rynku wymaga uiszczenia jednorazowej opłaty. Jeśli transakcja dojdzie do skutku to pieniądze nie trafiają bezpośrednio do gracza ale czekają na niego bezpiecznie w Banku.

Przy wystawieniu relikwii na Wolnym Rynku nie oddziałuje ona na parafię sprzedającego! Jeśli nie jest umieszczona w sejfie, to może być utracona w wyniku przegrania walki. Tak więc najlepiej umieścić relikwię w sejfie. Zresztą zawsze dobrze jest tam przechowywać relikwie.

Aby sprzedać relikwię konkretnemu graczowi należy przy sprzedaży wpisać jego nick. Taka transakcja kosztuje dodatkowo 1 odpust ale nie wymaga uiszczenia opłaty za wystawienie relikwii.

Jeśli relikwia nie zostanie sprzedana, to po 24 godzinach można zacząć z niej korzystać (wycofać z Wolnego Rynku) lub nadal czekać na potencjalnego klienta.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki